5 december

God morgon på er allihopa! Jag vet, jag är vaken på tok för tidigt...iaf om man är ledig vilket jag är. :)
Gårdag kvällen bestod av middag på sing thai och film. Supermysigt! Även om Philip somnade typ 20 minuter in i filmen. Stackarn var nog helt slut efter att ha jobbat hela veckan för att sedan köra ända nera från landskrona upp till norrköping...för att sedan vara någolunda allert för att hålla mig på gott humör. ;)

Idag så blir det en sväng på stan på dagen och på kvällen så vankas det julbord och utgång. *Skoj*

Nu så ska jag straxt hoppa in i duschen och efter det så funderar jag på att vara extra gullig och servera frulle på sängen. Frullen kommer isf bestå av den smaklösa jätte lussekatten, haha ;)


               

               
                  morgondusch i lyxförpackning

             

                                           /sara


Kommentarer
Postat av: Patricia

Herregud vilken dusch, nästan lite likt en biltvätt.. Men förhoppningsvis är den väl skönare än en sådan ;)

2009-12-08 @ 10:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0