3 ledigt och 3 pass kvar.

Äntligen gjort sista arbetspasset denna vecka. Nu så är man ledig fram till måndag morgon. Ska bli så skönt, tråkigt bara att man känner sig jätte trött och hängig och har förbannat ont i huvudet.
Det sista jag har tid med är att bli sjuk så det får vi hoppas att jag inte är på väg att bli.

Helgen har jag ju full planerad så det får bara inte vara så att jag blir liggande.
Vad jag ska hitta på kommer ni få reda på vart efter.
Nu ska jag i alla fall krypa i säng och håll tummarna för att jag får sova något mera denna natt.


På tal om sova så kan jag meddela att Kapten inte alls går upp denna tid på nätterna normalt, bara de dagar en viss Mr O varit för lat för att gå kvällspromenad med honom efter sitt arbete. Så normalt sett sover han fridfullt hela nätterna.

Natti natt på er nu
/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0