2009-12-09

I dag ska jag jobba och det bli med dagen jobb 5 pass kvar. Känns så underbart, det bästa av allt är att jag inte ens fått resfeber ännu. Brukar annars drabbas av det kanske tidigt. Men nu känner jag mig cool lugn. Eller det är inte helt sant, bara om man bortser från packningsproblemet. Jag måste ju rota fram massa sommarkläder i garderoberna och sedan börja kolla vad av det som jag kan ha. Menar har ju gått och blivit tjock nu och inte har jag tid eller lust att banta bort dom kilona så det får bli som det blir.
Men dessa problem tänkte jag ta i tu med i helgen när jag är ledig.

Jag blev visst lite skrivsugen nu och behövde få skriva av mig min glädje. Detta inlägg skulle från början bara visa er ett par snygga skor som jag hittade hos Have2have nyss.


Ha en fortsatt bra dag, nu ska jag snart bege mig till jobbet.

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0