2009-12-06

Sjätte December och söndag. Dags att bege sig till jobbet om så där 45 minuter.
Är helt slut, känns som jag var ute och festa loss i går. Men så var inte fallet jag låg hemma på soffan och hade det mysigt med mina pojkar.
Men det är väl bara att sminka sig ordentligt och klä sig för hur trött jag än är så måste jag ju tyvärr till jobbet.

Ni får alla hålla tummarna för att jag kommer hem som planerat i kväll och inte blir kvar längre än så.
Nu ska jag försöka få liv i den fyrbenta latmasken här så vi hinner med våran promenad innan jag ger mig av.



/Malin

Kommentarer
Postat av: korpan :d

Malin har du *Redan jannuari du?

tänker du hoppa över resan :P

ha det så kul på jobbet..

2009-12-06 @ 12:01:59
Postat av: Gnistan

Vilken fin bild på Jansson.

2009-12-07 @ 07:01:54
URL: http://smagnistan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0