-20?

Äntligen hemma igen! Jag sprang ner en vända på stan när jag vaknade idag eller sprang är nog helt fel ordval. Jag halvkröp snarare fram på ett sett som såg mer eller mindre bajsnödigt ut. Snorhalt ute ju. Och när jag ändå är igång och klagar så; vad tusan ska man ha på sig nu? Jag är påpälsad upp till tänderna med ulljacka, halsduk, mössa och vantar och fryser ändå som en hund trots att det bara är -2 grader ute. Visserligen så känns det som -20 grader eftersom det blåser så kyligt.

Jaja, nu så ska jag iaf dricka massor av varmt kaffe, slå in dagens julklappsköp. Det blev en klapp till X och två till mig själv. Det känns rättvist. ;)


               

               


                                       /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0