Till bror min

Ja i dag var det ju som sagt dags att träffa ena halvbrorsan igen. Denna gång var det hemma hos honom.
Då hans dotter nyligen eller ju i alla fall för en månad sedan fyllt år så skulle hon ju firas och det var ju perfekt för då fick jag även träffa två av mina systrar. Den ena har jag aldrig träffat förrut så det var lite extra kul. Men självklart var det helt underbart att träffa andra syrran med som man inte sett på säkert 10 år.

I alla fall till saken det här hade jag på min, när jag begav mig till Finspång alias äggskallebyn.




Linne: H&M, Jeans: Nelly.com, Väska: Kathy van Zeeland

/Malin



Kommentarer
Postat av: Linn

Ge mig dina skor, kvinna!

2009-08-04 @ 21:18:03
URL: http://resolved.blogg.se/
Postat av: Jessie

Det var kul att få träffas :)

2009-08-05 @ 21:28:02
Postat av: Rallyprinsessan

va fin du va :D hoppas ni hälsade från stackars lilla mig som va tvungen att jobba :(

2009-08-05 @ 22:48:28
URL: http://rallyprinsessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0