The ugly truth

...som sagt så var Daniel snäll och bjöd med mig på förhandsvisningen av filmen "The ugly truth" igår.
Efter att ha sett trailern så hade jag egentligen inte några högre förväntningar på filmen. Men tji fick jag. Filmen var riktigt rolig och radade upp diverse exempel på hur olika män och kvinnor är, speciellt då det kommer till att dejta...
Jag skulle vilja kalla filmen för en "tjejfilm" som passar både tjejer och killar...Gå och se den! Filmen har premiär i September...

                
                 Daniel ger filmen 2 tummar upp.
                 Mitt betyg:  

                                             /sara

Kommentarer
Postat av: annebertelsen.blogg.se

hm. kanske ser den.

2009-08-12 @ 10:22:57
URL: http://annebertelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0