Solen skinner...

God morgon till er som är uppe.
Här ligger man fortfarande i sängen, inte för att jag är trött utan för att jag ligger så bekvämt att jag inte vill gå upp.
Kapten sover så sött nere på sin prinsessäng så han verkar inte heller tycka att vi ska stressa upp, skönt att vara ledig och kunna göra precis hur man vill.

I dag har jag inga planer alls, eller ska troligen in till stan framåt kvällen men utöver det är det helt tomt i planeringen än så länge. Så kanske ska försöka vara duktig och måla hus om jag orkar lyfta fram färgburken från förrådet.

Så vad ska du hitta på i dag?


Kanske man skulle skaffa bågar och börja plugga för visst fan ser jag smart ut.

Nu slappa en liten stund och sen upp och äta frukost.
/Malin



Kommentarer
Postat av: Sandra ♥

idag ska jag plugga teori :/ har du tagit ditt körkort ännu?

2009-08-20 @ 09:15:21
URL: http://saandraaandersson.blogg.se/
Postat av: Mamma

Du passar ju i glasögon ju.

2009-08-20 @ 12:12:56
Postat av: Annelie Carlsson

Har jobbat, ska snart skjutsa barnen till lekhuset, födelsedagspengar som ligger...dumt...bättre att spendera, sen Cajsa träning inför lördagens uppvisning, du kommer väl till Vasaparken ca kl 15.

Sen en sväng på stan, brudarna skulle upp och kolla in scenen där de ska dansa.

Kram

2009-08-20 @ 13:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0