Renèe Voltaire

På begäran så skall jag nu betygsätta Renèe Voltaire`s hallonremmar.

Remmarna som bara innehåller naturliga ingredienser: bla hallon, aprikoser och massor av kärlek smakar förvånansvärt mycket. Dessvärre inte så pass gott att jag skulle byta ut det mot vanligt godis. Jag tröttnade ganska fort och gav upp tuggandet efter ca 5 cm...

För er som undrar så köpte jag mina hallonremmar i matbutiken men de kan även beställas från Renèe Voltaire`s hemsida 

                
                   betyg:   av 5 möjliga

                                                /sara

Kommentarer
Postat av: Daniel

Hmm, är "massor av kärlek" en naturlig ingrediens? Hursomhelst, det smakade inte torkat kött iaf verkar det ju som, alltid nåt :-)

2009-08-28 @ 20:17:49
Postat av: Daniel

... förresten, vilken snygg blogg ni har! Titta gärna in i min också! :-D

2009-08-28 @ 20:19:02
Postat av: sara

haha, Daniel...Jag lovar att kolla in din blogg så snart du ger mig bloggadressen ;)

2009-08-29 @ 18:17:14
URL: http://egomani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0