mitt ständiga sug

Den senaste veckan så har jag gått runt med ett ständigt sug efter sk naturgodis. Och just nu så är suget värre än vanligt. Jag funderar på att ge efter för begäret och bege mig till affären. Müslitoppar, yoghurtdoppade jordnötter, hot crackers, mexicanos, cashewnötter...Mums!
Jo, det får nog allt bli en sväng till affären, så jag har något att mumsa på medans jag gör mig iordning... ;)

              
                  bild lånad här

                                                            /sara


Kommentarer
Postat av: Daniel

Jordgubbar och lakrits med yoghurtförpackning är mmm så gott :-D Naturella cashewnötter också :-)

2009-08-21 @ 15:53:15
Postat av: Patricia

Mm naturgodis är det bästa, mina favvisar är bananchipsen i choklad och cashewnötter både med choklad och utan! :)

2009-08-24 @ 19:33:50
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0