Jörgen kanske hade lite rätt iaf...

Egentligen så avskyr jag att erkänna att jag har haft fel om något. Men okej då...Jag kan ha haft fel angående min arbetskamrat Jörgen. Ganska så länge så har herrn gått runt och skrytit (på skoj, såklart) om att han skulle vara världens bästa Jörgen(!!!) Vilket jag totalt har viftat bort...Men igår så slog killen på stort och överaskade mig med en present. Två kakor direkt från Vilbergens ica-butik. Det ni! Den perfekta humörshöjaren till mig som gått runt och varit en riktig bitterf*tta större delen av söndagen...

                
                                       
                                                      /sara

Kommentarer
Postat av: Patricia

Men du kan ju inte vara så tokig du heller om någon som är "världens bästa" skämmer bort dig med fikabröd! ;)

2009-08-24 @ 19:32:06
URL: http://ubas.blogg.se/
Postat av: Fia

Kan mina arbetskamrater gå på kurs hos Jörgen? ;P "Hur man beter sig på en arbetsplats" :)

2009-08-24 @ 20:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0