Ibland så ligger Svedala efter...

Jag har fastnat för Snow patrol låten "Crack the shutters" vilken jag trodde var en ny låt eftersom radiostationerna spelar den som ny musik. Men låten är ju nästan ett år gammal! Ibland så ligger vi verkligen efter i Svedala. ;) För er som inte har hört låten så kan ni lyssna på klippet nedan.

...och det bästa av allt: Om ca 12 h så kan jag titulera mig som semesterfirare! 2 veckor skön, välbehövd, efterlängtad semester, det ni! :)
...så skulle jag behövas på jobbet så kan ni (om ni ha tur) nå mig ute på vischan bland amishfolket! ;)

             
                klipp: youtube

                                                     /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0