Hem där jag blir bortskämd!

Jag är kär, förstår precis hur denna lilla krabat tänker, men om den ena ska få då vill ju den andra också ha så här kan han inte bo.



FINNES:
Ljuvligt söt, lekfull, Yorkshire-kille i sina bästa år. Född 13 sept. 2006, 2kg mycket bra stamtavla.

SÖKES:
Harmoniskt hem där han blir bortskämd, han äter inte torrfoder, det ska vara leverpastej-smörgåsar, ost, köttbullar och vad du själv äter.


Jag förstår som sagt honom precis vem vill tugga på torra kulor!

Vill ni läsa annonsen och kanske ge denna söta pojke ett hem fullt med leverpastej finns annonsen här.

/Malin


Kommentarer
Postat av: Kimiz

Meeen malin, rätta mig om jag har fel men ville inte du ha en liten hund en gång i tiden?? haha :D Hem och gosa lite extra med Oskar nu så löser det sig ;D

2009-08-18 @ 15:03:08
Postat av: Jessica

vems hund?

2009-08-18 @ 17:25:04
URL: http://rallyprinsessan.blogg.se/
Postat av: Malin

Kimiz: Vill fortfarande ha en men inte riktigt så här bortskämd..

2009-08-20 @ 12:32:16
URL: http://egomani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0