God morgon solstråle!

Här är det sol, eller ja det är lite en halv lögn men man ser att det kommer igenom strålar i de lite mörkare molnen emellanåt.

Så vad ska ni hitta på för kul i dag då?

Själv så har jag en planering men vet inte helt hur den kommer sluta än.
Tror det blir lite städning hemma på förmiddagen
Sen blir det in till stan och kolla på Cajsa när dom dansar på stora scenen.
Efter det blir det nog hem och kanske mysa med pojkvännen altenativ träffa några vänner vi får se
Sen är det väl sängen som gäller efter det skulle jag tro.

Nu ska jag i alla fall fixa lite frukost.


Ljus bild men det är lillsyrran som försökt sig på min systemkamera för ett par månader sedan.
/Malin


Kommentarer
Postat av: zoe

fin blogg. här börjar det däremot likna höst... vilken är din fvorit årstid?

2009-08-22 @ 10:10:47
URL: http://zoelidbom.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jaja, mobba lillasyster bara gör de :P

2009-08-23 @ 17:39:20
URL: http://rallyprinsessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0