Gårdagens

The ugly truth ja, det är väl ett ganska passande namn på gårdagens sunkiga, osminkade outfit...för precis sådär fräsch kände jag mig efter att ha legat däckad hela dagen i sängen. And yes, för er som tycker att jag är fåfängan själv...Jag gick precis så där ofixad till bion. (Oh, my god! :O ) Därinne är det ju ändå mörkt liksom, så vem bryr sig?

Idag så är det frisörbesök som gäller på morgonen och när jag kommer hem så skall jag ge er en hint om vad jag tyckte om förhandsvisningen av filmen "The ugly truth" som Daniel och jag var på igår kväll.

               
                 stickad kofta: gina tricot, klänning: hm, väska: fendi

                                                          /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0