fredag med sting!

Fredag med sting! Ja, eller inte. Jag känner mig lite grinig, trött och omotiverad...pms-tjurig med andra ord! Jag har inte ens kommit ur morgonrocken! Tänkte vänta med att hoppa i dagens outfit eftersom mamma dyker upp när som helst. Hon har sytt om några klänningar till mig så vi ska se om det behövs göras några sista finjusteringar...

Kommer nog förresten få svårt att hinna med bloggandet under de närmaste dagarna, då helgens schema mer eller mindre är fullsmockat med allt från besök från skåne och stockholm till kusinträff. Socialt värre med andra ord! men jag lovar att vara fitig med kameran så jag kan uppdatera både bloggen och facebook sen. ;)

Kör en mindre Sting-kavalkad nu:

             
                shape of my heart
           
                        
                englishman in new york

                                                       /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0