Det blev målning ändå..

Regnet gjode ett uppehåll från 14.00 så det var ju bara att ge sig ut och måla igen. Men kan ju glädja mig med att jag har mindre att måla i morgon nu tack vare detta.
Annars har jag inte gjort mycket i dag, tagit det lugnt och slappat. Men börjar ju tyvärr jobba på måndag igen så lika bra att passa på att bara få njuta av att få vara innan det är dags för helvetet igen.

I kväll är det däremot mer synd om mig, alla verkar vara ute och festa loss på Augustifesten men själv sitter man hemma med sin lilla vovve trots att man var den som egentligen skulle vara på stan nu.
Ni behöver inte påpeka att jag med kan åka in och sätta hunden i hundgården för så elak är jag inte när jag vet att han största rädsla fyrverkerier ska smälla vid 22.00 tiden.
Ne då får det vara då är jag hellre hemma med min bebis och ser till att han mår bra, ska ändå få pappa på besök här i morgon och han ska hämtas tidigt så lika bra att hålla sig nykter i alla fall i dag.
Vi får väl se hur det blir med den saken i morgon dock.

Men synd om mig är det, och bara mig så försök inte med något annat....

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0