5 saker som jag har fått lära mig ikväll

Fasen, vad fort denna vecka har gått. Jag har börjat jobba igen: 2 arbetspass. Lite lagom med en mjukstart efter semestern, haha ;) Helgen däremot är verkligen ingen mjukstart. Jag har ingen aning om hur jag skall få tiden att räcka till: Imorgon så kommer finfint besök från Skåne och Stockholm, På lördag så är det kusinträff och utgång på kvällen...puh!
Ikväll däremot så blev det en lugn och behaglig kväll ihop med söta Malin. Och jag lärde mig ett och annat (åtminstone 5 saker) endast genom att hyra film och gå på en lokal rockkonsert, skall ni veta:

* "En shopaholics bekännelser" var ena riktig skitfilm!

* Jag klarar inte av att gå i högklackat längre, inte ens om klacken är 4 cm! Skandal!

* Alla rockstjärnor är faktiskt inte narcissistiska idioter som förväntar sig orgier till höger och vänster...!

* Norrköping är extreeeeeemt litet! Tydligen så är det fullt möjligt att klämma in 3 av mina ex-pojkvänner i samma lokal som mig vid ett och samma tillfälle(!)

* Smala killar kan tjocka på sig de också...tom på ställen som d inte trodde var möjligt... (haha, internt skämt. Jag och Malin har tjockishumor ;) )

                
                 på scenen: supersonic speedfreaks

                
                  Malin föregår med gott exempel: öronproppar på konsert ;)

                                                         /sara


Kommentarer
Postat av: simone

Bra där, tinnitus vill man inte ha alltså!

2009-08-21 @ 00:35:41
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Malin

Fan jag ser verkligen brun ut där... Skönt jag som ser mig själv som rätt blek :)

2009-08-21 @ 10:30:10
URL: http://egomani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0