Vårbloggar

Underbart, sitter i solen med solbrillorna på och njuter för fullt av en glass och en kopp kaffe. Livet är underbart.
Som om inte detta vore nog får mitt söta äpple göra årspremiär ute och detta måste ju firas ordentligt så här kommer årets första blogginlägg som är skrivet utanför huset.

Tänke ge er redovisning av veckans snabbshoppade. Jag har inte hunnit med många vändor på stan eller maxi men en på vardera har det blivit och 2 saker har jag lyckas inhandla.
Har lite av ett shoppingförbud på allt annat än kläder, skor och väskor så har fått hålla mig till det men det har gott bra.
Bort sett från lite lösnaglar och en makeup remover som råkande slinka med i dag.


Jeans och nya pumps fick det bli. Nu blir det till att försöka spara undan lite så man kan slå på stort på födelsedagen och festen som väntar.

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0