Var rädda om er!

Från början så var ju tanken att jag skulle gå på stan idag och köpa födelsedagspresent, till 25-årsfesten på lördag. Men jag får nog ta det imorgon ist. Idag så får det räcka med en kort tur till apoteket (halstabletter) och affären (glass) Jag vaknade nämligen med en halsont, vilket antagligen har att göra med att jag var på tok för snabb med att slita av mig halsduken förra veckan. Vårsolen är allt bra förrädisk. Var rädda om halsen och slarva för guds skull inte med halsduken! Den är både snygg som accessoar och bra till att hålla kylan borta...

               

                                                 /sara

Kommentarer
Postat av: Parre

Ajdå! Man vill helst kunna gå i sommarkläder direkt, samma visa varje år. Krya på dig..

2009-04-03 @ 08:56:07
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0