Titta vad jag hitta!

God dagens.
I dag är vardagen tillbaka och det ska jobbas. Tråkigt men sant.
Just nu sitter jag och planerar lite för veckan, hur jag ska hinna med alla uppgifter som jag måste genomföra innan fredag. Fast det får lösa sig på något sätt, finns ju roligare saker som gärna går före städning och fönsterputs.

Fick dock en liten sporre i dag när jag började rensa i väskgarderoben.
Som vissa som känner mig rätt väl vet så kommer även jag med lite sorg i hjärtat att göra mig av med några av mina älsklingar. Finns nämligen inte plats för så många fler och då får man ju välja. Valet var lättare än ni kan ana denna gång. Finns nämligen ett par stycken som måste in för hur jag än försöker kan jag inte sluta tänka på dom.
Några av väskorna som ska säljas kommer upp på bloppisen i kväll efter jobbet om allt går enligt planerna.
Det bästa med att rensa är att vissa väskor innehåller saker man inte hade en aning om att man ägde. Titta bara här.

Det är ju inte varje dag väskorna innehåller sedlar av det större slaget.
Älskar att ha många guldgruvor att leta shoppingslantar i. Just denna sedel kommer få bli ett bidrag till en av de nya väskorna.

/Malin

Kommentarer
Postat av: chinette

goo blogg :)

2009-04-06 @ 12:19:50
URL: http://chinette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0