Skojfriska arbetskamrater

Härom natten så blev jag utsatt för ett skämt. Min arbetskamrat ringer (han sitter på en annan våning) kl halv 5 på morgonen och berättar att jag skall få en överaskning. Men för att få den så måste jag gå upp till hans våning och eftersom jag älskar presenter så blev jag urglad och rusade ut från kontoret. När jag skall låsa så får jag se min sk överaskning:

                

Ja, människan (min "onda" arbetskamrat) ville helt enkelt genera mig genom att dra ut bilder från bloggen och tapetsera vån 1 och 2 med dem. En repris på en av hans idèer. Men då hade den ju ett syfte nu var det bara för att få mig generad. Men som det så fint brukar heta: "Payback is a bitch!"

                                                      /sara


Kommentarer
Postat av: Patricia

Haha! Vilka fantastiska vänner du verkar ha :)

2009-04-21 @ 22:02:44
URL: http://ubas.blogg.se/
Postat av: Gnistan

Ja det är bra Sara ge igen bara.

2009-04-22 @ 09:06:21
URL: http://smagnistan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0