Presentbord

Har fått lite frågor av ej närvarande folk på festen vad jag egentligen fick så tänkte visa er en del nu i alla fall. Tyvärr finns inte allt med på denna bild men mer bilder kommer självklart senare. En viss present som är så stor att den täcker alla andra kommer till exempel få ett eget inlägg.

Här i alla fall dom lite mindre presenterna.

Tack alla, älskar presntkort, pengar och diamanter så på denna bild var verkligen alla presenter perfekta.
(Fick i och försäg inte en enda jag inte vill ha så.)

/Malin

Kommentarer
Postat av: Gnistan

Fick du godis papperet med? Jeckas present är klart bäst och min förstås.

Krammmiss

2009-04-21 @ 08:45:39
URL: http://smagnistan.blogg.se/
Postat av: Rallyprinsessan

Lägg upp min present :D

2009-04-21 @ 10:02:17
URL: http://rallyprinsessan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hörrö ja vill se hur jeckiis present såg ut:d den visste jag om hihi:D

2009-04-21 @ 21:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0