Pilgrim

Hmmm, ligger efter lite nu tidsmässigt, så jag kan lika gärna bli lite extra sen, så slipper jag den värsta lunchträngseln på stan. Hittade min ask med pilgrim-smycken, så jag har suttit och beundrat dem ett tag. Hur mycket jag än sucktar efter andra smyckesmärken så är ändå pilgrim det bestående favoritmärket-sjukt mycket snygga saker till överkommligt pris...

                
               Detta halsband är en present från finaste P och har några år på nacken 
               men tillhör ändå favoriterna. 

               
               min samling av pilgrim...trassligt värre!

                                                    /sara

Kommentarer
Postat av: Patricia

Vilken samling! Pilgrim är pråligt men tidlöst, vackert..





Har ändå fastnat lite mer för snö.. gillar det enkla..



Ha en toppenhelg! :)

2009-04-04 @ 10:50:46
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0