Nej, du väckte mig inte!

Haha, vilken start på dagen...Jag har varit vaken ca 20 minuter och jag har redan hunnit att: skrämma vettet ur brevbäraren då jag slet upp dörren när han på det mest brutala sättet försökte knöla ner ett paket i brevinkastet. Därefter ljög jag en av mina vanligaste lögner när han frågade ursäktande om han hade väckt mig. Det måste varit mitt bleka ansikte, rufsiga hår samt att jag slet upp dörren halvnaken. Stackarn fick nog men för livet! ;)
och just nu så sitter jag och bloggar och har kärat ned mig totalt i en låt som jag precis hörde. Ska nog ta en sväng förbi skivbutiken och fråga efter den skivan idag...

               
              Hade ni gått på lögnen: "Nej, du väckte mig inte!" om ni möttes av denna
              syn!? Vet i tusan om brevbäraren gjorde det heller. Jag måste bli bättre
              på att ljuga, haha. ;)

                                                            /sara

Kommentarer
Postat av: Patricia

Haha, nej vad elakt att knöla ner någons post!



Jag tyckte faktiskt att du såg galet fräsch ut på den där bilden, om du ser ut så när du slår upp ögonen på morgonen så ska du vara nöjd med dina arvsanlag! =)

2009-04-17 @ 19:33:14
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0