Mot Stockholm!

Då tror jag att jag har läget under kontroll. Väskan är (full)packad och förhoppningsvis så har jag fått med mig allt. Bara att kasta i sig lite frukost och sminka sig sedan så bär det av mot Stockholm! Malin och jag kommer att kickstarta stockholmsbesöket med ett event på Ambassadeur som veckorevyn håller i. (Man kn ju nästan tro att det är döpt efter bloggen: "ego 2009 men så är inte fallet...) därefter så kommer helgen bestå av shopping och god mat. Livet är hårt ibland! *not* ;)

               
                bild: veckorevyn

                                                    /sara

Kommentarer
Postat av: Patricia

Oh! Hoppas att ni får en toppenhelg, och kommer hem med många nya ögonstenar!

2009-04-25 @ 09:53:38
URL: http://ubas.blogg.se/
Postat av: Malin

Mat var det ja.. hmm åt vi något annat än kakor och mackor?? ;)

2009-04-27 @ 11:31:32
URL: http://egomani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0