Min fascination för lakrits!

Det blev tyvärr ingen fika utomhus på något mysigt cafè idag eftersom solen och värmen inte behagade att dyka upp. Riktigt tråkigt. Jag hade verkligen sett fram emot att få njuta av årets första mjukglass. Men, men det kommer flera tillfällen. Dagens fika hölls ist i mitt vardagsrum. Kaffe och lakritskex blev det! Jag har nämligen en fascination för lakrits i onaturliga former. Med onaturliga former menas att allt annat än godis och glass är onaturligt och därför måste jag alltid köpa varan och testa den. Jag har testat: te, plopp med både söt och saltlakritssmak, dumlelakrits. Jag hade tom en parfym ett tag som luktade lakrits. Den var värsta kill-magneten, vill jag lova! ;) 

                
                 hmmm, ätbart!?

                
                

J
tog säkert 20 bilder då jag luktade, smakade och betygsatte kakorna. Återkommer senare med smakbetyget.

                                                 /sara


Kommentarer
Postat av: Patricia

Oj låter spännande, vad mycket nya smaker det kommer nu. Dessvärre gillar jag inte lakrits, men du har väl testat ballerina choklad?

2009-04-08 @ 20:24:15
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0