Ledig lördag!

Det känns underbart att vakna upp och inse att man faktiskt är ledig i dag. Dagen ska mest tillbringas i ett lugnt tempo då kvällen bjuder på 25 års kalas.
Måste dock in en vända till lite affärer för att bland annat inhandla lite till min egen 25 år fest och för att jag inte har mycket till mat hemma.
Sen så blir det en sväng förbi systemet med för att ha lite gott att smaska på i kväll.

Har blivit lite snabb shopping gjord under dom senaste dagarna med, fast mer om det får ni sen. Nu ska jag äta frukost som kommer bestå av följande.

Äpplepajen blev väl inte den godaste men slängde ihop den på 10 min i torsdags så man får inte klaga.
Den är i alla fall på tok för god för att kasta.

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0