Köttbullar med vaniljsås.

Jag vet inte hur irriterad jag kan bli, men var inte långt i från att jag satte mig i bilen och åkte i väg till city gross för att klaga.
Hur fan kan man få göra två förpackningar så lika varandra att man kan ta fel?!
Jag blir så jävla trött på er lata jävlar som inte orkar gå tillbaka med saker ni inte vill ha till rätt hylla i affären.
Den som gjort sig skyldig till dagens brott borde straffas med halshugning. Jag vet att det låter illa men personen har inte bara varit nära på att förstöra hela min middag denna djävul har även gjort mig sjukt sugen på äpplepaj.

Tur att det endast var ett paket som var fel placerat så att den andra otalyn innehöll grädde och inte vaniljsås.

Vaniljsås och bujong kanske är en hit men vaniljdoften fick mig bara att vilja ha äpplepaj så det var bara att diska ut pannan och börja om.

/Malin - Mamma: snälla ta med äpplen i morgon när du kommer med frukost för jag måste få äpplepaj!

Kommentarer
Postat av: sara

haha, ditt humör börjar låta som mitt beteende...man blir som man umgås, haha ;)

2009-04-02 @ 13:27:53
URL: http://egomani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0