Jobb jobb jobb.

Jag får 100% från maj. Borde jubla men vet inte vad jag tycker för är bara jätte rörigt just nu. Totalt vikariestop, övertaliga ska täcka m.m. Vet inte hur men ja har i alla fall en rad i maj som är helt okej så får väl nöja mig och försöka tänka positivt i alla fall denna månad.

Det där var inte det jag skulle säga utan vill be om ursäkt för dåligt bloggande från min sida, sov till 10.30 i morse sen jagade jag Kapten som inte alls tyckte jag behövde följa med på promenaden. Sen när jag väl fick tag i hunden så ville jag ju gå lite mer så då blev det en promenad sen var det bara hem och byta om snabbt för att åka in och ha personalmöte och efter det jobba.
Det är förklaringen till dagens dåliga uppdatering från mig. Men nog om det jag kommer jobba lite special i morgon så ska försöka hinna blogga lite i morgon mellan mina 2 arbetspass, blir det fint väder får ni följa med ut för sitter inte inne om vi har sol.

Nu ska jag sova, ska infinna mig på jobbet 7.00 i morgon.


Jag bjuder på en bild av hur mycket Lina uppskattade att jag kom på besök till Stavsjö i går ;)

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0