Inte ens ett litet dragèägg...

Nu så får man väl anse att påsken är över för i år. Och för att vara uppfylla min roll som ständig pessimist så får jag väl lägga in ett klagomål som att det blev alldeles för lite påskägg och framför allt godis i år. (fick ju inte ens ett äckligt litet dragèägg) Förutom det godis som jag köpte till mig själv så har jag bara hetsätit några godisbitar ur det stora ägget som stod hemma på mina föräldrars köksbord. (ägget var ju tyvärr inte till mig) Nu vet ni till nästa år att ni har lite att ta igen, så dubbla lass med påskägg och godis till mig nästa år, gott folk!

               
              
               
            
Tillägg: Ovanstående ägg var av den bättre sorten dvs det innehöll både kexchoklad, plockgodis och bäst av allt väldigt liten mängd av dragèägg. Finns det verkligen någon som tycker att de är goda eller ens ätbara!?

                                                           /sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0