I tidsschemat än så länge.

Ja då var man sminkad och med ett hår som får duga för blåser ute så blir inte alls som jag vill så fort jag råkar gå utanför dörren. Men sånt är livet, håret får bli utsläpt i stället för uppsatt.
Insåg att håret är för kort för att få till precis den frisyr jag vill men jag är inte helt missnöjd med denna heller så.

Nu är det ca 1 timme kvar tills jag ska vara klar och inne i stan. Men känner mig rätt lugn, sitter och smuttar champange och väntar på att klockan ska bli lite mer så jag kan hoppa i prinsessklänningen och bege mig iväg.


Något likt denna uppsättning (som inte alls syns så väl som jag vill) hade jag tänkt mig men ibland får man nöja sig med något lite mindre avancerat och bra.

//Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0