hårdbantning, kanske?

Nahe, det blev ingen eftermiddagslur idag. Tur att jag bara jobbar en natt och inte tre på raken som det skulle blivit om jag inte plockat lite semester. Denna p-tur ligger helt fel i schemat och toppar listan över nackdelarna till det nya schemat, får se hur det påverkar mina åsikter till utvärderingen som infaller om några veckor.

Har precis plockat fram en weekend-väska att packa i. Funderar även på att sätta min beautybox på hårdbantning så kanske innehållet ryms i min snygga louis vuitton-necessär som jag fick i födelsedagspresent förra året. Lite sysselsättning till morgondagen alltså. Det plus lite ev shopping-uppdatering inför min och Malin`s weekend i Stockholm blir fredags-görat. 

               
               Det är nästan så jag skäms. Louis vuitton-necessären som enligt mig
               varit i minsta laget är ju nästan lika stor som min weekend-väska! :O

                                                   /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0