Grattis Malin!

Grattis Malin på 25-årsdagen!
Japp, idag så fyller egomani`s egna lilla sötnos 25 år. Jag hoppas verkligen att hon får en fantastisk födelsedag med massor av fina presenter, tårta och annat som hör till. Jag kan ju berätta att hennes dag började på bästa möjliga sätt då jag och en arbetskamrat skojade till det lite på Malin`s födelsedags bekostnad. Hennes ansiktsutryck var antagligen obetalbart bakom solglasögonen. Jag tyckte mig se att hon himlade med ögonen iaf... Med lite tur så kanske hon berättar vad hon blev utsatt för imorse av de snälla arbetskamraterna. ;)

                           
                                bild lånad här

                                                              /sara

Kommentarer
Postat av: Randy

Grattis på födelsedagen!

2009-04-10 @ 18:09:30
URL: http://randys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0