good vs bad news

Nyvaken och i full fart med att registrera alla bra vs dåliga saker med denna dag. Dålig vana då man lider av svår, svår pms. Måste ju ha något att ta ut mitt svajande humör på...
So far:

Bra saker:
* Fint väder! Underbart! Hoppas att det håller i sig nu bara. Läste i tidningen att vissa glasskiosker har öppnat. Om vädret håller i sig så lär jag sluka årets första mjukglass inom en snar framtid. :)

*
Jag är från och med idag stolt ägare till en Comme des Garcons-kofta som jag har sucktat efter ett bra tag. Dessvärre så är den lite stor men hellre för stor än för liten. Och förresten så har jag för mig att plagg i ren ull brukar krympa lite vid första tvätten.

Dåliga saker:
*
Hittills så har jag bara kommit på en sak som jag stör mig på. Men detta är störigt nog att täcka en hel jäkla lista. Min deklaration damp ned i brevlådan idag och för första gången i hela mitt liv så skall jag betala tillbaka ist för att få tillbaka några pengar. Dessa slantar brukar ju dryga ut semesterkassan runt midsommar...WTF!

              

                                             /sara


Kommentarer
Postat av: Malin

Då är det fan i mig kommun som har gjort oss till fattiglappar.

2009-04-01 @ 18:11:47
URL: http://egomani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0