En anledning till att dejta en musiker...

Dagens låt får Coldplay`s "fix you" stå för. Egentligen så är jag inget större fan av Coldplay men en låt som har en sådan fin baktanke förtjänar en extra lyssning. Det sägs ju att Coldplays sångare Chris Martin skrev den till sin fru Gwyneth Paltrow då hon drabbades av deprission...
En annan hyllningslåt som jag fortfarande inte har tröttnat på, är (utan tvekan förra årets bästa låt) Takida`s "curly Sue" såååå fin, så fin att jag ryser.

Jag kan faktiskt skryta med att jag har 2 st låtar som handlar om mig. Den ena är riktigt bra, den andra vill jag helst inte kännas vid...
En anledning till att dejta en musiker: Om du gör ett riktigt starkt intryck så får du en låt som hylling!

            
             video: youtube

                                                          /sara

Kommentarer
Postat av: Sophy

jag e inget coldplay fan heller men älskar den låten =)



curly sue oxå för den delen, såg dom live förra året. Helt underbart =)

2009-04-09 @ 10:46:45
URL: http://sophys.blogg.se/
Postat av: Patricia

Två riktigt bra låtar! trots att jag inte är ett fan av något av banden..



Ha en trevlig påsk!

2009-04-09 @ 21:14:08
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0