Datorer gillar inte mig!

Jag har nog mest otur med datorer av alla.
Visst har jag min lilla äppeldator men av någon konstig anledning kan det inte ladda upp korten från min kamera. Så därför har jag till 99% alltid bloggat från våran stationära dator. Men nu är det nog slut med det för det låter som den ska explodera så fort man startar den,
Det började förra veckan ca 06.00, jag hörde ett konstigt ljud och trodde Kapten blivit tokig. Men det vissade sig att det var datorn som tjöt och skrek.
Tänkte att det bara var tillfälligt och stängde av den. När jag sedan senare på dagen startade upp den så lät den fortfarande likadant. Skyndade mig att göra det jag skulle och stängde av den.
Efter detta har vi bara startat den en gång till och då lät den som om den skulle explodera. Det är som jordbävning i burken så nu vågar vi inte ens starta den.
En ny måste inhandlas men det lär nog inte bli riktigt nu så det jag vill säga är att bilderna kommer bli krångliga för mig att ladda upp en tid framöver.
Självklart kommer det bilder men inte lika ofta och ibland kanske i något sämre kvalite.

Nu ska jag fixa mig för ska in till stan en snabbis.

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0