Bäst att sätta lite fart!

Idag så är det full rulle som gäller, eftersom jag sköt på diverse sysslor igår så får jag utföra dubbla sysslorna idag. :/
Det är tur att jag har en klar bild av hur 25-års presenten skall se ut, annars så hade det lugnt försvunnit ett par extra timmar av min lediga dag där...dagens eller snarare morgondagens i-landsproblem är snarare vad fan ska jag ha på mig? Eftersom månadens "slösa-på-mig-själv-konto" är minimalt denna månad så lär jag få ta något som redan finns i garderoben, inget nytt alltså. :( ...eller kanske lite nya accessoarer att pimpa de gamla kläderna med: ett nytt halsband, nya örhängen, ett nytt armband.... ny väska!? ;)

Tillägg:
Jag ska även se om jag kan hitta Jace Everett`s skiva "old new borrowed blues" (presenttill mig själv) fick upp ögonen för den här låten då han gästade Jay Leno. Dessa shower är perfekta då man letar bra musik som inte slagit igenom på så bred front i Sverige....
 
        
               klipp: youtube

                                                     /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0