AA-multiplagg

Jag hittade nyss ett ursnyggt multiplagg från American apparel. För er som är nytillskott här på bloggen så kan jag ju upplysa er samt påminna våra gamla läsare att AA gör världens bästa basplagg: bra kvalitet, snygg men enkel design till bra pris.
Om jag inte missminner mig så har American apparel slagit upp portarna till en ny butik någonstans runt hötorget (sthlm) som jag definitivt skall spana in, snart! för det är ju inte alltid som tiden räcker till, till ett södermalmsbesök, tyvärr...

                                 
                                     american apparel
 
                                                  /sara


Kommentarer
Postat av: Randy

Åh, dom har skitsnygga kläder!

2009-04-12 @ 14:11:56
URL: http://randys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0