15 april och underbara sol

Då var man hemma efter ett ganska så segt men ändå helt okej arbetspass.
Bara en dag kvar att jobba sen väntar 3 dagars ledig. Ska bli helt underbart även om det blir full fart och allt för lite vila som väntas.
Vila gör jag nu i stället. Försöker njuta av solen, blogga och svara på mail samtidigt. Går rätt okej men jobbigt att solen ska göra så man inte ser vad som står på skärmen lika bra som inne.

Någon som har förslag på middag i dag. Jag är helt fantasilös i dag och kan inte komma på en enda rätt som faller mig i smaken. Kanske är jag en kräsen jävel eller så är det bara väldigt dåligt med råvaror hemma.


Kanske inte den sexigaste bilden men det är faktiskt så att jag är osminkad och ser rätt hemsk ut ibland.

/Malin

Kommentarer
Postat av: Kim

Tack det samma hörrö:D

2009-04-15 @ 21:58:39
URL: http://partyprinsessankimsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0