london-resan= la tortura!?

Då var man hemma från London igen! Äntligen skulle jag även vilja tillägga... London-resan blev väl inte riktigt lika glamourös som jag hade hoppats på. Mestadels så har jag lidigt av pms-besvär som inte varit av denna värld. (så grinig som tusan med andra ord) ofräsch, eftersom hygienen sköttes iform av raggar-dusch (vatten under armarna, ny deo och parfym) hårtvätt var det inte tal om så det fick bli torrschampo. Sömnen bestod av korta powenaps i omgångar.
Och shopping blev det inte alls mycket av... Jag lovar att senare redovisa det lilla som inhandlades. 

Från och med att vi satte oss på bussen som skulle köra oss till Stansteds flygplats så var allt försenat: bussresan drog ut på tiden+ att chauffören körde som en usel biltjuv. Väl inne på flygplatsen så stressades det ordentligt för att vi skulle hinna äta något innan flyresan. Sen så visade det sig att stressen var mer eller mindre onödig eftersom planet hem var försenat med ca 50 minuter.

Men visst fanns det ljuspunkter på resan:
* Fantastiskt, sköna damer! Vilket härligt rese-sällskap jag hade!
* Jag älskar engelsk frukost bestående av korv, bacon, bönor, stekt ägg och rostat bröd.
* Att alla hm-butikerna säljer massor av kläder från kollektionen hm-trend
* Att butikerna har öppet till 9-10 kvällstid!
* Att vi hade fantastisk tur med vädret! Första dagen så var det solsken och säkert 20 grader varmt...

                
                Herregud vad jag har saknat att sova i min egen säng! Detta är straxt 
                innan sovdags igår kväll: hade fått massor av post som skulle kollas...

                                            /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0