Sur som en citron

Va förbannat jag är just nu, borde kanske inte skriva här men måste ju få ut min aggression någonstans och här skadar det ju ingen.

Har nu stått i över 40 min och lagat mat. Gjort potatismos, en härlig grönsallad och stekt fiskpinnar. Detta endast för att Mr o längtat efter fiskpinnar hela sommaren.
Ja så är maten klar och man ska sätta sig och äta, då slår det mig för första gången. "Tänk om fiskpinnar innehåller mjölk" Är nämlgen så att jag inte är så förtjust i fiskpinnar egentligen så åt ju aldrig det innan pojkvännen flyttade in.


Självklart innehåller dessa små pinnar MJÖLK!
Ja där var min middag förstörd! För finns inte en chans i världen att jag ställer mig och river i frysen efter något nytt att laga, som sedan ska tina och hålla på innnan man ens kan börja tilllaga det.
Tid är pengar och har inte tid till det eller ork för den delen.


/Malin med kurrande mage


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0