Snart är Londonpengarna väck!

Nu läser ni något av en person som egentligen inte behövde något shoppat, men hur ofta behöver man till 100% det man köper på sig?
I alla fall, jag hade så hemskt tråkigt i helgen att jag började blädra i massa postorderkataloger, det värsta med dessa kataloger är ju att alla har så man kan beställa via internet och hur smidigt är inte det?
För min smak allt för trevligt. I går anlände det första paketet och nu förstår jag inte alls vad jag har gjort.
Är det verkligen detta jag suttit och klickat hem? Hmm i så fall var jag nog mer i behov av att bara få handla än att se över om jag verkligen ville ha det.

Blev i alla fall 2 nya skor som ska behållas ur paket nr 1, men har tyvärr inte hunnit fota dom så kommer upp vid ett senare tillfälle.


Alldeles för lättåtkomligt för fröken shoppoholic!

/Malin

Kommentarer
Postat av: sara

haha, vi pratade ju om detta tidigare idag: vi får skriva in oss på behandlingshemmet för shoppoholics tillsammans! ;)

2008-09-25 @ 19:53:51
URL: http://egomani.blogg.se/
Postat av: Em

Svar: Visst är det fina underkläder...man blir ju galen :) Bara måste köpa, men det finns ju mycket fint i 'vanliga' affärer också, bara lite roligare med VS mellan varven.

2008-09-25 @ 22:10:01
URL: http://geekess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0