retligt!

Var just med om en ganska förarglig sak... Jag öppnade någon annans post! Vilket absolut inte var med avsikt. Det gick av bara farten. Ganska slarvigt av postsorterarna, personens post som jag öppnade bar samma efternamn som jag (har iofs ganska vanligt efternamn) men denne person bor i en helt annan del av stan. Så jag ska väl knalla dit och se om jag kan lämna av posten där (och be om ursäkt, för att jag av misstag öppnade den) eller om jag kan lämna av den på postkontoret...Vi kan alla göra misstag som sagt...

               
                En halv dagens: stuprör, bastopp, scarf och kofta från modström...

                                                           /sara


Kommentarer
Postat av: Erik Keding

Det där har faktiskt hänt mig också, men jag la brevet i ett större kuvert och skickade med en lapp där jag bad om ursäkt!

2008-09-02 @ 18:02:37
URL: http://theartist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0