pack-ångesten!

Jag lider av en grym pack-ångest! Den har varit påtaglig hela veckan, vilket egentligen är jättelarvigt då man inte skall vara borta speciellt länge. Men visst tusan är det något speciellt med ens egna saker, helst så ville jag tömma och ta med mig hela badrumsskåpet, mina garderober, kläderna på klädstången, samt min klädkammare men har lyckats begränsa mig själv till endast ett extra klädombyte samt min beautybox på 10 kg (okej, kanske inte 10 kg men nära därpå ;) )
Inte nog med att jag har pack-ångest dit...Det är nog nästan värre då man skall hem. Jag är livrädd för att glömma kvar något på hotellrum och liknande ställen. Känner mig lite som "rädda menige Ryan" dvs ingen/inget skall lämnas kvar/bakom...
Ses och hörs igen på onsdag!

               
                 Håll tummarna för att mitt handbagage går igenom....

                                       /sara

Kommentarer
Postat av: Parre

Vad avis man blir! ha en trevlig resa, var den nu än bär.. Snygg väska dessutom!? Lite av ett måste kanske?

2008-09-14 @ 20:08:49
URL: http://ubas.blogg.se/
Postat av: Erik Keding

Det där med packångest kan jag också känna igen. Fast ändå inte. Konstig jag är va?

2008-09-15 @ 19:16:43
URL: http://theartist.blogg.se/
Postat av: Magda

Är ni iväg nu tjejer, blir så avis, MEN är er väl unt ändå! :-)

//Kram

2008-09-16 @ 21:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0