På väg till pizzan...

I kväll blir det ännu en kväll i ensamhet. O ska in till stan och hänga med "rockisarna". Har dock försökt att planera detta så att jag inte ska behöva sitta allt för många timmar ensam med lilla Jansson.

Ska skjusa O och sedan blir det ut till mamma för att hälsa på dom och äta pizza som jag själv bjudit in mig på. Hihi. Lite smart måste man ju vara, för hur kul är det att laga mat åt sig själv en lördagkväll?

Tänkte bjuda er på en dagens, dock inte allt för uppklätt då jag endast ska vara chaufför och hälsa på min söta mamma, Janbanan och gulliga lillebrosan.


Jeans från wear it, t-shirt från Gina Tricot, sweatshirt från Gekås för flera år sedan och armband införskaffade i LA.

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0