mina oskrivna regler...

Jag har några oskrivna regler som jag brukar skoja om, och en av dem är att killen måste alltid vara längre än mig, tom när jag har en 10 cm hög klack på skorna! Som tur är så slipper jag nästan alltid att bryta mot denna töntiga regeln, eftersom jag är liten som en smurf.
Jag och några killkompisar diskuterade detta ämnet en gång: hurvida tjejen eller killen skulle vara längst. De flesta av killarna ville vara längre än tjejen, endast J sade att han tyckte att det var kul då tjejen var längre än honom. Han berättade vid samma tillfälle att han hade kysst en tjej som var mer än ett halvt huvud längre än honom, en gång... Denna tjej måste verkligen varit en amazonkvinna eftersom J själv är ca 183 cm.

                             
                              Paris och Benji struntar i töntiga storleks-regler!
                              bild: veckorevyn

                                                                /sara
                 
               
          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0