månatliga besök...

Det blev en kort tupplur! Vilket egentligen är himla bra, för då kommer jag var dödstrött tidigt ikväll och på så sätt så går omställningen fort...dvs jag kommer vara tillbaka i normal dygnsrytm (äta och vara vaken på dagen och sova på natten)imorgon då jag vaknar.
Nu så är det alldeles straxt dags för det månatliga frisörbesöket för att kapa luggen! Vill även passa på och utnämna Takida`s låt "curly Sue" till den just nu bästa radioplågan. Attans, att jag missade "skogsröjet" som varade nu i helgen, där bla just Takida spelade...

             
                 klipp: youtube

                                                   /sara

Kommentarer
Postat av: Erik Keding

Curly Sue är en underbart bra låt!



Hoppas att rätt dygnsrytm infinner sig snarast möjligt igen!

2008-09-01 @ 16:02:53
URL: http://theartist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0