Lite ledigt nu då...

Gud, vad skönt det är och vara hemma! Jag tänker nu resten av dagen unna mig en massa slappande hemma i min älskade lägenhet. Tidigare idag så har jag tvättat lakan och annat som funnits gömt i det ständigt växande tvättberget.

Varit och lämnat tillbaka min prison break-box som innehöll två st oläsliga dvd-skivor. Jag var lite orolig att jag inte skulle få reklamera den eftersom jag inte hade kvar kvittot, men det löste sig som tur var. Jag ska hämta ut den nya senare i veckan då den var slutsåld för tillfället.

Och så nu: precis hemkommen från ett mycket välbehövligt frisörbesök. Knoppen känns flera kg lättare tack vare klippningen. Vi har även diskuterat om min frissa ev skall fixa håret på mig den 16/10. Vi kom överens om att så fort jag har hittat den klänningen jag ska ha, så ska vi se om det är håruppsättning eller inte som matchas bäst med outfitten.

På tal om outfit: Här kommer dagens!

              
               innan frisörbesöket...

                                                     /sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0