Lillmamman

Dejten var i stort trevlig. Blev en snabbis till Rusta för att köpa näsdukar och sedan bar det av till Maxi för att kolla lite. Hade dock shoppingdförbud utfärdat av Frida på allt som hon inte ansåg nödvändigt att införskaffa förrän efter Londonresan.
Synd nog hade Frida och jag olika syn på vad som var nödvändigt eller ej..

Jag ville ha dessa http://www.dinsko.se/Dam/Modeller/Boots-och-kangor.aspx?art=232928&image=_B som i och försäg inte gör sig rättvisa på bilden men som var sååå underbara i verkligheten. Jag är kär! Men tydligen inte nödvändigt inköp förrän jag sett att dom inte har något bättre att erbjuda i London
Tyvärr verkar Din skos webshop inte vilja att man kopierar bilderna, altenativ jag är för trög för att förstå hur man gör. Men alla som läser denna blogg är väl tillräckligt data kunniga för att klicka på en länk så.

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0